ahlan wasahlan..wamarhaban bikum

wadah penjana minda

salam pertemuan, salam perjuangan..
jadikan ruangan maya ini medium cetusan budaya, lapangan letusan maklumat, wahana penyebaran ilmu, pelestari generasi berilmu dan wadah penjana minda...

layarkan sebarang perkongsian informasi dan maklumat kepada archimyxtream@yahoo.com..
mudah-mudahan lapangan penulisan bukan sekadar picisan, namun sebagai rantaian-rantaian menuju Cinta Tuhan

KADANG-KADANG perjuangan adalah sesuatu yang kita perlukan dalam hidup ini. Jika Tuhan membiarkan kita hidup tanpa sebarang dugaan dan rintangan, itu mungkin akan melumpuhkan kita. Kita mungkin tidak akan jadi kuat, tabah, dan yakin menempuh segala rintangan untuk meneruskan kehidupan. Fikir dan renungkan.
"saya mohon KEKUATAN...dan Allah memberi saya KESULITAN..kesulitan untuk membuat saya kuat,"
"saya memohon KEBIJAKSANAAN...dan Allah memberi saya PERSOALAN..untuk diselesaikan,"
"saya memohon KEMAKMURAN..dan Allah memberi saya OTAK dan TENAGA untuk bekerja..,"
"saya memohon KETEGUHAN HATI...dan Allah memberi saya BAHAYA untuk diatasi.."
"saya memohon CINTA..dan Allah memberi saya ORANG-ORANG BERMASALAH untuk ditolong.."
"saya memohon kemurahan dan kebaikan hati...
Allah memberi saya kesempatan.."
Saya tidak memperoleh apa yang saya INGINKAN...
tetapi saya mendapat apa yang saya PERLUKAN

0 comments:

Copyright © 2008 - wadah penjana minda - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template