ahlan wasahlan..wamarhaban bikum

wadah penjana minda

salam pertemuan, salam perjuangan..
jadikan ruangan maya ini medium cetusan budaya, lapangan letusan maklumat, wahana penyebaran ilmu, pelestari generasi berilmu dan wadah penjana minda...

layarkan sebarang perkongsian informasi dan maklumat kepada archimyxtream@yahoo.com..
mudah-mudahan lapangan penulisan bukan sekadar picisan, namun sebagai rantaian-rantaian menuju Cinta Tuhan

jangan berpaut pada batu itu...

Sesungguhnya Kami telah mengemukakan amanah kepada langit, bumi dan gunung-ganang. Maka semuanya enggan untuk memikulnya dan mereka khuatir akan mengkhianatinya dan dipikul amanah itu oleh manusia” (Al-Ahzab (33):72).

bukit Tabur, megahnya menjadi khazanah berharga. Ada apa dengan Bukit Tabur? bersama menyingkap kisahnya. Sebuah perisitwa, pengalaman, ilmu dan ceritera di sebalik megahnya sang bukit. Bersama menyelami kisah di sebalik Bukit Tabur, sehinggakan tidak sah menjadi pelajar UIA jika tidak meneroka keunikan Bukit Tabur.

3 comments:

Anonymous said...

Erm...??? Di manakah ia bukit Tabur 2???

halim qittun said...

kt UIA..jalan nk g dia xingt ler..tp klu kt menkem gombak tu leh nmpak..jom le wat rehlah ke or jungle trekking pkpim kt stu..srius best..

Muhamad Aliemran Bin Norasid said...

pengalaman yg memang xleh dlupakan..1st time pnjat 45 dgree, penatnye kemain..tp le da ptghn jalan da ok..apepun sgt mncabar..btol tu kte halim..kt mne keadaan pun kne bgantung kt Allah..

Copyright © 2008 - wadah penjana minda - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template